Jak skrýt a odkrýt listy v Excelu

Skrytí jednoho listu na záložce listu, který chcete skrýt, klikněte pravým tlačítkem a zvolte Skrýt.

Skrytí a odkrytí listu v Excelu 1
Skrytí a odkrytí listu v Excelu 1

Skrytí více listů zároveň – se stisknutým tlačítkem Ctrl nejprve označte levým tlačítkem myši všechny záložky listů, které chcete skrýt. Poté nad kteroukoli záložkou klikněte pravým tlačítkem a zvolte Skrýt.

Skrytí a odkrytí listu v Excelu 2
Skrytí a odkrytí listu v Excelu 2

Odkrytí listů – na kterémkoli viditelném listě klikněte pravým tlačítkem na spodní záložku a zvolte Zobrazit. 

Skrytí a odkrytí listu v Excelu 3
Skrytí a odkrytí listu v Excelu 3

Z nabídky listů vyberte jeden nebo více listů, které chcete zobrazit. Více listů vyberete, pokud budete zároveň držet stisknuté tlačítko Ctrl.

Skrytí a odkrytí listu v Excelu 4
Skrytí a odkrytí listu v Excelu 4

Soubor na procvičení: excel_skryti_odkryti_listu.xlsx

O nás / Sitemap